Entrenament Personal

Descripció

Tens un objectiu físic i no saps per on començar? Desitges resultats màxims en el menor temps possible? Vols un entrenament diferent del que has fet fins ara? No has anat mai a una sala de fitness i necessites que t’assessorin? Tens una lesió o patologia i vols fer rehabilitació amb exercicis adequats? Vols que controlin i quantifiquin la teva evolució? En qualsevol d’aquests casos el que vols és un Entrenador Personal.Vols una atenció personalitzada? Aquesta és la teva oportunitat! Els nostres entrenadors personals t’ajudaran a assolir els teus objectius i et marcaran el camí.

El teu entrenador personal serà el teu millor aliat!

Tipus d’abonaments

Sessions individuals d’1 hora, les Xpress de 30 minuts i rehabilitació personalitzada.
Per concertar la primera entrevista, contacta amb coordinaciofitness@clubnatacioterrassa.cat

• Pots escollir la duració de les sessions i poden ser individuals o grupals.
  • Els abonaments tenen vigència d’un any.
  • Els entrenaments personals poden ser en sec o aquàtics.

Preus

Individual
Xpress 30′
SOCI NO SOCI SOCI NO SOCI
1 sessió 38 € 50 € 20 € 25 €
Abonament 5 170 € 200 € 90 € 110 €
Renovació Abonament 5 155 € 81€
Abonament 10 292€ 340€ 170 € 195 €

Individual
Xpress 30′
SOCI FIDELITZACIÓ 3-6-9 SOCI FIDELITZACIÓ 3-6-9
1 sessió 38 € 32 € 20 € 17 €
Abonament 5 170 € 90 €
Renovació Abonament 5 155 € 101€ 81€ 65€
Abonament 10 292€ 228€ 170 € 102€

Ampliem l’oferta! Entrenaments personals Duo

Compra 2 abonaments a preu de temporada i beneficia’t del preu fidelització quan adquireixis el tercer! Només per a socis!

DUO

SESSIÓ PREU PREU FIDELITZACIÓ
1 sessió 1 h 60 € 51 €
Abonament 5  293€