Triatló

Horaris
Els horaris varien en funció de l'activitat.

Quota secció (octubre)Quota presencials
(opcional - octubre a juliol)
Socis/es80 €25 €/mes

És responsabilitat del pare, mare o tutor legal (en el cas dels menors d’edat), i dels esportistes majors d’edat, facilitar les dades de contacte actualitzades (correu electrònic i telèfon) per tal de poder rebre tota la informació oficial de la secció i del Club.

DESCOMPTES

Els germans tenen dret al 5% de descompte i, a partir del 3r germà, al 10%.

REBUTS RETORNATS O IMPAGATS

La devolució de 2 rebuts domiciliats ocasionarà la pèrdua del dret a assistir al curs i no eximeix el seu pagament. Per recuperar-lo, caldrà pagar els imports pendents i les despeses administratives.

PROTOCOL DE BAIXES

• TRAMITACIÓ: Caldrà personar-se al Punt d’Atenció al Soci abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat per tal no generar cap altre rebut a partir de la seva recepció. També es pot enviar e-mail a puntinfo@clubnatacioterrassa.cat abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació sol·licitant la baixa de l’activitat i indicant el nom complet de la persona que es dona de baixa per tal de no generar cap altre rebut.
  • DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ I FINS A L’INICI DE L’ACTIVITAT: Les baixes per motius mèdics justificats (caldrà certificat mèdic) es veuran penalitzades amb un 10% sobre l’import de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% sobre l’import total de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  • UN COP INICIADA L’ACTIVITAT: No es retornarà la matrícula un cop iniciada l’activitat ni els rebuts que s’hagin generat abans de la tramitació de la baixa.

Molt important! No es tindran en compte les baixes comunicades a l’entrenador i/o al coordinador.

Equips

Equip de triatló

Organigrama

Palmarès

Història

La secció de triatló va ser creada en l’assemblea general de socis de 1991. Els primers triatletes eren esportistes veterans que provenien d’altres esports, sobretot de la natació. L’any 2000, es va celebrar per primera vegada el Duatló de Terrassa, en el qual el CN Terrassa va aportar 143 duatletes.

Després d’una petita davallada en el ritme esportiu de la secció, l’any 2006 es produeix un canvi en la comissió amb Xavi Aloy com a delegat, figura que dona un gran impuls a la secció. El mateix any Jordi Elias, antic membre de la secció, entra com a nou entrenador, es van iniciar plans d’entrenament específics i es van marcar nous objectius esportius per a la secció.

L’any 2011, Dani Charles esdevé el nou delegat, càrrec que manté a hores d’ara. Aquell mateix any, ingressava a la secció el primer triatleta cadet. Des d’aleshores, va ser cada vegada més nombrosa la presència de joves triatletes. La temporada 2015-16, la secció comptava ja amb més de 20 membres en categoria sub’ 23 o menors, fet que va garantir el futur esportiu.

Enllaços d'interès