Natació

(Setembre-maig)
Infantil65 €38 €
Júnior65 €38 €

És responsabilitat del pare, mare o tutor legal (en el cas dels menors d’edat), i dels esportistes majors d’edat, facilitar les dades de contacte actualitzades (correu electrònic i telèfon) per tal de poder rebre tota la informació oficial de la secció i del Club.

DESCOMPTES

Els germans tenen dret al 5% de descompte i, a partir del 3r germà, al 10%.

REBUTS RETORNATS O IMPAGATS

La devolució de 2 rebuts domiciliats ocasionarà la pèrdua del dret a assistir al curs i no eximeix el seu pagament. Per recuperar-lo, caldrà pagar els imports pendents i les despeses administratives.

PROTOCOL DE BAIXES

• TRAMITACIÓ: Caldrà personar-se al Punt d’Atenció al Soci abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat per tal no generar cap altre rebut a partir de la seva recepció. També es pot enviar e-mail a puntinfo@clubnatacioterrassa.cat abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació sol·licitant la baixa de l’activitat i indicant el nom complet de la persona que es dona de baixa per tal de no generar cap altre rebut.
  • DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ I FINS A L’INICI DE L’ACTIVITAT: Les baixes per motius mèdics justificats (caldrà certificat mèdic) es veuran penalitzades amb un 10% sobre l’import de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% sobre l’import total de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  • UN COP INICIADA L’ACTIVITAT: No es retornarà la matrícula un cop iniciada l’activitat ni els rebuts que s’hagin generat abans de la tramitació de la baixa.

Molt important! No es tindran en compte les baixes comunicades a l’entrenador i/o al coordinador.

Equips

Natació Equip Infantil

Natació Equip Júnior

Natació Equip Absolut

Organigrama

• Delegat: Albert Puig
  • Coordinador de natació: Raúl Navalón
    rnavalon@clubnatacioterrassa.cat
  • Director de l’àrea de natació i entrenador del primer equip: Raúl Navalón
  • Secretaria Esportiva: Raúl Mesa
  • Ajudant del primer equip i equip júnior: Rubén Martínez
  • Equip júnior: Carles Faro
  • Responsable de l’escola: Víctor Muñoz
    vmuñoz@clubnatacioterrassa.cat
  • Equip infantil: Pablo Hernan Schenider
  • Equip aleví: Víctor Muñoz
  • Coordinador dels equips prebenjamí i benjamí: Jordi Bosch
  • Equip prebenjamí i benjamí: Jordi Bosch / Aïda López
  • Natació adaptada: Jordi Bosch
  • Equip Màsters i Aigües Obertes: Jordi Bosch
  • Seguiment de l’Esportista / Responsable Àrea intel·ligència artificial: Miguel Vázquez
  • Correu electrònic: natacio@clubnatacioterrassa.cat / rmesa@clubnatacioterrassa.cat

Palmarès

Història

La natació és un dels esports fundacionals del club i, juntament amb el waterpolo, en constitueix la seva essència. La història del CN Terrassa és també la història de la natació a Terrassa.
El 1935, es va fitxar un entrenador, Francesc Bernal, procedent del CN Barcelona, amb l’objectiu de depurar l’estil dels nedadors del club i millorar-ne el rendiment. Els progressos tècnics donaven resultat immediatament. Esportivament, es triga vint anys a recuperar el nivell de preguerra, ja que no va ser fins al 1959 que es batien tots els rècords que s’havien assolit fins al començament del conflicte.

Toni Codina es va convertir en el primer esportista del club en participar en la cita olímpica, a Tòquio 64. També, en aquesta època, sobresortien els noms d’Esteve Cardellach, Carles Batalla i Montserrat Aced.

El 1976 Natàlia Mas va sacsejar la natació espanyola en proclamar-se campiona d’Espanya absoluta de 100 i 200 m lliures amb només 13 anys. Va ser el principi d’una carrera esportiva farcida de molts èxits.

Cristina Rey va prendre el relleu d’aquesta generació com a nedadora de referència, en la dècada dels noranta que començava amb la incorporació de Carles Millera, el primer nedador amb una discapacitat que competirà pel club. Rey esdevingué la segona nedadora de la història del club en prendre part en uns Jocs Olímpics, a Barcelona’ 92, mentre que Millera i Pau Marc Muñoz van representar l’entitat en la cita paralímpica.

Després dels Jocs de Barcelona, el club va passar a gestionar les instal·lacions de l’Àrea Olímpica i va fer un salt endavant en matèria de resultats esportius, amb un increment notable de campions de Catalunya i d’Espanya en diverses categories. El nom més destacat d’aquesta etapa va ser el de la Laura Roca, que va acabar participant en dos Jocs Olímpics, a Sydney 2000 i Atenes 2004, i que es va proclamar campiona d’Europa a Madrid l’any 2004.

També, en aquests anys esclata una figura cabdal en el panorama esportiu local de la darrera dècada, Sarai Gascón, que, a hores d’ara, és l’esportista egarenca amb més podis paralímpics de la història amb un total de vuit.

L’altre nom propi dels darrers anys és Albert Puig, olímpic a Rio 2016. Talentós des de ben petit, el punt culminant d’aquesta evolució en categories inferiors va ser el títol europeu en 200 m estils que va assolir l’any 2012 a Anvers (Bèlgica).

Enllaços d'interès

Patrocinadors