Nota de condol pel traspàs de l’expresident Joan Costa

Va ser el màxim responsable de l’entitat en dues etapes, entre els anys 1955 i 1957 i 1963 i 1964

El Club Natació Terrassa vol mostrar el seu condol més sincer pel traspàs del senyor Joan Costa Costa, president del Club en dues etapes, entre els anys 1955 i 1957 i 1963 i 1964.

Sota el seu mandat, el club experimenta un abans i un després en la seva història. Al marge de commemorar-se el 25è aniversari, es comencen a impartir cursets escolars de natació, un fet d’una enorme repercussió social i esportiva que va tenir nombrosos efectes positius: augmenta el nombre de socis i de població nedadora, incrementa la popularitat del club, estén la cultura de l’esport i la salut a Terrassa i fomenta l’aparició de noves promeses de la natació que donarien els seus fruits pocs anys després.

Des d’aquest escrit, el club vol enviar una forta abraçada a familiars i amics.

Descansi en pau.