Infantil campió

L’infantil de futbol, campió de la Costa Daurada Cup

Victòria també per al prebenjamí

Infantil campió

L’infantil de futbol va proclamar-se campió de la Costa Daurada Cup, un torneig internacional de futbol base que va celebrar-se a Cambrils del 13 al 16 d’abril tot coincidint amb les vacances de Setmana Santa. La competició va aplegar dotze equips de procedències tan diverses com el País Basc, Escòcia, Irlanda i Suècia, al marge dels equips catalans.

L’equip dirigit per Iván Muñoz, Albert Martínez i Adrián Sánchez va completar una actuació impecable en vèncer els sis partits que va disputar, amb un total de 25 gols a favor per només sis en contra. A més, el davanter Sergio Castañeiras va esdevenir el màxim golejador de la competició amb nou dianes, incloses les tres que va anotar a la gran final contra el Gazteluzarra basc, al qual els egarencs van superar per 4 a 0.

L’infantil que va adjudicar-se el títol està format per Arnau Solé, Leandro Desiderio, Arnau Martínez, Gerard Martínez, Aaron García, Ismael Gonzalvo, Rubén Vegas, Eric Molina, Alejandro Tapia, Daniel Ramírez, Alejandro Barrientos, Agustín Ramilo, Cisco Alarcón, David Morillo, Aitor Alonso, Mikel Lacárcel, Héctor Guzmán, Álex Segura i Sergio Castañeiras.

Victòria també per al prebenjamí

El club va desplaçar un total de quatre equips a la ciutat del Baix Camp. El prebenjamí, amb Eric Ochoa i Manolo Martínez a la banqueta, també va brillar en obtenir el triomf. A la fase prèvia, va superar el Mig Segrià (4-2), el Joventut Bisbalenca (8-3) i el Pardinyes (17-0), resultats que li van proporcionar l’accés directe a la final, on va retrobar-se amb el Mig Segrià, al qual va tornar a derrotar per 6 a 2. A nivell individual, cal destacar que Álvaro David Báez va rebre el guardó al màxim golejador de la categoria.

El prebenjamí que va guanyar la Costa Daurada Cup està integrat per David Fernández, Elías Quirante, Gabriel Sánchez, Héctor Pinto, Pol Vilaseca, Nico Navas, Quim Sañé, Álex Castillo, Aleix Camarasa, Marcos Pérez, Matías Gómez i Álvaro David Báez.

L’equip benjamí, al seu torn, va acabar en una excel·lent segona posició. Amb Unai Mullort i Pau Agustín com a tècnics, va finalitzar la fase prèvia com a primer de grup en batre el Riudoms (8-0) i el Sant Gabriel B (9-1) i en empatar  a dos contra el Mig Segrià. En els quarts de final, els terrassencs van superar amb solvència el Sevenoaks Town anglès (4-1), mentre que, en semifinals, van desfer-se de l’Astrabuduako basc per penals després que el matx acabés empatat a un gol. A la final, el Sant Gabriel A va mostrar-se superior i va adjudicar-se el títol en imposar-se per 8 a 1.

Els integrants de l’equip benjamí són Izan Trujilo, Pol Rodríguez, Marc Quiñones, Joan Buj, Hugo Pinto, Jan Tébar, Blai Salom, Jan Solé, Álex Solé, Iván Torres i Joel Reyes.
Finalment, l’equip aleví, entrenat per Álvaro Font i Bru Figueres, va quedar eliminat en quarts de final contra l’Añorga KE basc, el conjunt que acabaria proclamant-se campió, per 2 a 3. Els egarencs havien arribat a aquesta ronda com a primers de grup després de guanyar en la fase prèvia el Joventut Bisbalenca (7-0) i el Guarnizo càntabre (2-1) i d’empatar a dos contra el Martutene KE basc.

L’equip aleví que va competir a Cambrils està format per Aleix Lara, Xavier Cirera, Sergi Soler, Guillem Garcia, Jan Riado, Aitor Zarzuelo, Erik Páez, Josep Boria, Pau Ochoa, Biel Armengol, Ot Rodó, Edgar Reyes i Miguel Lao.