OLYMPUS DIGITAL CAMERA

L’Associació Comerç Terrassa Centre lliura vals regal al sènior femení de waterpolo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

L’Associació Comerç Terrassa Centre va lliurar vals regal de compra a les components del sènior femení de waterpolo en reconeixement a la gran campanya que ha protagonitzat l’equip a Divisió d’Honor. El conjunt de Xavi Pérez va finalitzar cinquè, la millor posició de la història del club en la màxima categoria estatal.

L’acte va comptar amb la presència del president del club Jordi Martín, de la vicepresidenta Cristina Rey, del vocal de la junta directiva i delegat de la secció de waterpolo Carlos Rodríguez, així com del president de l’Associació Comerç Terrassa Centre Xavi Linares. Es tracta de la primera col·laboració que s’estableix entre ambdues entitats, que no descarten explorar altres vies de cooperació de cara al futur.