Suggeriments

Com a entitat permeable que som, volem que ens transmetis les teves inquietuds amb l’objectiu de millorar el club. Fes-nos arribar els teus suggeriments mitjançant el formulari següent:

Cognoms

Número de soci

Email (requerit)

Escriu el teu suggeriment

En virtut del que estableix la Llei 15/1999, de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD) i Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Correu Electrònic a Internet, l'informem que les seves dades formen part d'un fitxer titularitat de Club Natació Terrassa. La informació registrada s'utilitzarà per informar per qualsevol mitjà electrònic sobre informació d'aquest Club. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Avinguda Abad Marcet, s/n, Terrassa, Barcelona o enviant un correu electrònic a cnt@elnatacio.com. En compliment de la Llei 34/2002 de l'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic a Internet, l'informem que pot revocar en qualsevol moment, de forma senzilla i gratuïta, el consentiment per la recepció de correu electrònic enviant un correu electrònic amb la seva sol·licitud a: cnt@clubnatacioterrassa.cat.

No dono el meu consentiment per la cessió de les meves dades personals per als fins esmentats.