Publicitat

El Club Natació Terrassa és una entitat de prestigi a la ciutat de Terrassa i a tot el Vallès Occidental, una institució esportiva amb una clara vocació de cohesió social i amb uns valors clarament identificables d’esportivitat, treball en equip, afany de superació, esforç, companyonia, treball, competitivitat, etc. Valors tots ells molt positius per a la comunicació empresarial.

Per això, el CN Terrassa ofereix un ventall extens d'opcions de patrocini i col·laboració, tant amb l'entitat com amb algunes de les seves seccions esportives.

També compta amb unes instal·lacions àmplies a la ciutat on posicionar la seva publicitat exterior en forma de tanques i lones publicitàries, torres, vidrieres, etc., així com diferents espais publicitaris en aquest mateix web.

Consulteu les opcions de patrocini, col·laboració i publicitat disponibles per a la vostra empresa enviant un e-mail a: jperez@clubnatacioterrassa.cat

Suma't a la família del Club Natació Terrassa!