fes-te soci

Hi ha moltes raons per fer-se soci del Club Natació Terrassa.
T’esperem amb els braços oberts!

-Comptem amb unes instal·lacions de primer nivell.

-Disposem d’una oferta esportiva àmplia per a tots els gustos i adient per a tots els membres de la família.

-Creiem en la formació a través de l’esport.

-Ens importa el teu benestar: la nostra àrea termal i els nostres serveis t’ajuden a relaxar-te.

-I, a més, ser soci del club t’aporta molts avantatges.

Com fer-se soci

Fer-se soci és molt fàcil!
Omple el formulari següent i ens posarem en contacte amb tu per donar-te la informació més adequada.

Cognoms

Email (requerit)

Sexe
 Masculí Femení

Població

Practiques algún esport?

Estàs inscrit en algun centre esportiu?
 Si No

Estàs interessat en inscriure’t en algun centre esportiu?
 Si No

En quina modalitat t’inscriuries?

Quins serveis t’interessen més en un centre esportiu?

Marca tots els que convingui

INFORMACIÓ DE CONTACTE

Club Natació Terrassa Área Olímpica

Avinguda Abat Marcet, s/n - 08225 - Terrassa - Barcelona

Telèfon: 93 735 26 26 Fax: 93 735 36 39

Email: cnt@clubnatacioterrassa.cat

Club Natació Terrassa Pla del Bon Aire

Carrer Sabadell, s/n - 08225 - Terrassa - Barcelona

Telèfon: 93 735 24 25 Fax: 93 734 36 84

Email: cntbonaire@clubnatacioterrassa.cat

En virtut del que estableix la Llei 15/1999, de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD) i Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Correu Electrònic a Internet, l'informem que les seves dades formen part d'un fitxer titularitat de Club Natació Terrassa. La informació registrada s'utilitzarà per informar per qualsevol mitjà electrònic sobre informació d'aquest Club. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Avinguda Abad Marcet, s/n, Terrassa, Barcelona o enviant un correu electrònic a cnt@elnatacio.com. En compliment de la Llei 34/2002 de l'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic a Internet, l'informem que pot revocar en qualsevol moment, de forma senzilla i gratuïta, el consentiment per la recepció de correu electrònic enviant un correu electrònic amb la seva sol·licitud a: cnt@clubnatacioterrassa.cat.

No dono el meu consentiment per la cessió de les meves dades personals per als fins esmentats.