El sènior masculí de waterpolo no pot fer front a un Barceloneta superior

CN Atlètic-Barceloneta 11 –  CN Terrassa 5

CN Atlètic-Barceloneta: López, Famera (4), Granados (2), Munárriz (1), Español, Larumbe, Paul, Fernández, Tahull (1), Perrone (2), Mallarach (1), Bustos, Linares.

Entrenador: Chus Martín.

CN Terrassa: I. Aguilar, Freitas (1), Mora, Alarcón (2), Ó. Aguilar, De la Fuente (1), Sánchez, Salvador, Pérez, Galeev (1), Rodríguez, Pericas, Albacete.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Colominas i Segurana.

Parcials: 2-0, 3-1, 4-3 i 2-1.

Resultat acumulat: 2-0, 5-1, 9-4, 11-5.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0), (3-0, 4-0, 5-0, 5-1), (6-1, 7-1, 8-1, 8-2, 8-3, 8-4, 9-4), (10-4, 10-5, 11-5).

El CN Terrassa va caure a la piscina Sant Sebastià contra el CN Atlètic-Barceloneta (11-5) en partit corresponent a la vintena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor masculina de waterpolo. El conjunt de Dídac Cobacho es va veure superat pel potencial mariner i va encaixar la quarta derrota de la temporada en lliga. Si no hi ha cap sorpresa majúscula en les dues jornades que queden per concloure la fase regular, els egarencs acabaran en tercera posició.

Els terrassencs van contenir el rival durant el primer període, si bé no van inquietar excessivament la porteria defensada per López Pinedo. Els de Chus Martín van inaugurar el marcador al minut de joc gràcies a un penal transformat per Munárriz. En els últims instants del quart, el boia Roger Tahull va situar el 2 a 0.

El panorama no va millorar en el segon període. El Barceloneta va engreixar la maquinària i va incrementar la renda davant un CN Terrassa que seguia sense trobar solucions ofensives. Granados i Perrone, en dues ocasions, van batre Aguilar i van enfilar l’electrònic fins al 5 a 0. Els de Dídac Cobacho van estrenar el seu compte a un minut i mig del descans de la mà d’Àlex de la Fuente en superioritat numèrica.

A la represa, els mariners van continuar amb l’accelerador premut, amb Martin Famera com a autèntic braç executor. L’eslovac va marcar els quatre gols dels locals en el tercer període, tres d’ells en escassament quatre minuts (8-1). El CN Terrassa va tirar d’orgull i va reduir el marge amb un parcial de 0 a 3, gestat en tres accions en home de més que van culminar Ricard Alarcón, en dues ocasions, i el brasiler Beto Freitas. Famera va tancar el seu recital particular amb una quarta diana sobre la botzina (9-4).

Amb el matx dat i beneït, la voracitat ofensiva va minvar en els últims vuit minuts. Una acció en superioritat numèrica va permetre Fernández anotar el desè gol mariner. Tot seguit, Donat Galeev va protagonitzar la rèplica egarenca. A vint-i-dos segons de la conclusió, Granados va marcar l’11 a 5 definitiu.

Visita del CN Sant Andreu

El CN Terrassa rebrà la visita del CN Sant Andreu en partit corresponent a la 21a i penúltima jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà el dissabte 14 de desembre a les 18.00 hores a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.