_MG_1737

El CN Terrassa reconeix els socis més fidels i premia els millors esportistes

L’acte, celebrat a l’Auditori BBVA, va aplegar 280 convidats

_MG_1737

L’Auditori BBVA va acollir ahir al vespre l’acte d’homenatge als socis que porten 25 i 50 anys de fidelitat amb l’entitat i de reconeixement a la dedicació esportiva. L’esdeveniment, presentat pel periodista Joan Gutiérrez i amenitzat per la cantant Ariana Bofill, va aplegar 280 convidats i va comptar amb la presència del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa, Dani Nart, així com de representants dels diferents grups municipals.

En el parlament inicial, el president del CN Terrassa Jordi Martín va destacar que el club “és capdavanter en el panorama català i estatal, gràcies a la seva activitat esportiva i a la seva gran base social, amb una oferta d’activitats per a tota la família al centre de la ciutat i amb uns esportistes amb resultats d’especial rellevància a nivell català, estatal i internacional”. “Seguim treballant en un projecte esportiu i social de compromís amb la ciutat, de millora de la qualitat de vida de la seva gent, de la integració, de la superació mitjançant l’esforç i de l’esport per a tothom”, va afegir.

Balanç positiu
A continuació, Martín va fer balanç de la realitat del club des de diversos punts de vista. A nivell econòmic, va remarcar que, en els dos darrers anys, s’ha assolit “una situació d’equilibri pressupostari, producte d’una gestió sostenible econòmicament focalitzada en el suport a la pràctica esportiva”, fet que permetrà disposar del “múscul suficient per ser més forts i afrontar el futur amb optimisme, i poder donar resposta a les necessitats de la ciutadania de Terrassa”. També va esmentar que l’entitat està elaborant un pacte d’empresa de millores socials i econòmiques per als treballadors.

Quant a l’àrea social, el president va recordar que, en la darrera Assemblea General de Socis Compromissaris, es va aprovar una modificació estatutària que “reconeix i incrementa la participació de la massa social i els retorna competències i capacitat de decisió”. Així mateix, va subratllar, “es va fixar una regulació per garantir que no hi hagi desviacions econòmiques que posin en perill l’existència del club i es va crear el Senat del Club amb els 100 socis i sòcies de més antiguitat”.

Respecte a l’àrea esportiva, Martín va assegurar que s’ha fet “una aposta clara i decidida a partir d’un increment notable de les partides vinculades a la pràctica esportiva de competició i a les activitats dirigides” i va qualificar els resultats esportius com a “remarcables”. “La gala que viurem avui n’és la prova”, va afirmar. Pel que fa les infraestructures, el president va manifestar que el club “ja està en disposició d’afrontar inversions pròpies i en col·laboració a les administracions tant a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica com al Pla del Bon Aire, que permetin als terrassencs un millor accés i de més qualitat a la pràctica d’esport”.

Reconeixement als esportistes

Tot seguit, es van lliurar els guardons als esportistes i equips més destacats de la temporada 2016-2017, una seixantena, en un reflex de la poliesportivitat del club i de la bona salut esportiva que presenta. Alguns dels noms propis van ser els waterpolistes Sandra Domene, subcampiona del món absoluta i juvenil i campiona d’Europa juvenil, Olga Descalzi, campiona d’Europa juvenil, i Bernat Sanahuja, subcampió d’Europa juvenil, així com els nedadors Albert Puig i Sarai Gascón.

Entre molts altres, també van rebre premi els equips masculí i femení de natació pels seus èxits a la Copa d’Espanya de Clubs Divisió d’Honor, els equips cadet i juvenil masculí i el juvenil femení de waterpolo per les seves medalles en campionats d’Espanya, el sènior femení A de bàsquet per haver assolit la millor classificació de la història i el juvenil B i el cadet A de futbol pels seus ascensos de categoria.

Aquest primer bloc va concloure amb la concessió de mencions especials a quatre esportistes que van deixar recentment l’alta competició, la basquetbolista Marta Feliu, la nedadora Patricia Castro i els waterpolistes Xavi Serra i Ana Copado. També va rebre una menció especial Miguel Vázquez per la seva tasca al capdavant de la secció de natació, així com Elisabeth Arpal per la seva dedicació a la secció tant des del vessant esportiu com social.

Homenatge a la fidelitat

Després dels guardons als esportistes, el protagonisme va recaure en els socis que han confiat en el CN Terrassa durant 25 anys, que van ser distingits amb l’escut d’argent, i, sobretot, en els onze socis que han estat fidels a l’entitat durant 50 anys. Antonio Álvarez, Consol Bascompte, Jaume Cardellach, Josep Maria Dosta, Isidre Enrich, José García, Andrés Gibert, Joaquim Ginesta, Pere Traver, Manuel Estellé i Francisco Rodríguez van rebre l’escut d’or. El club, a més, va projectar sengles power points elaborats especialment per als socis reconeguts.

Sorteig de cloenda

L’esdeveniment va concloure amb el sorteig de dos obsequis, un val de material esportiu d’un import de 200 euros gentilesa de Benito Sports i una estada de cap de setmana gentilesa de Sergi Tours. Infisport i BBVA també van col·laborar en l’acte amb el regal d’una bidó i d’una motxilla de cordes a tots els assistents.